ITSASOA HEMEN HASTEN DA!!
- 3 jun 2022
- 1 min de lectura
Ekainaren 5ean ingurunearen eguna ospatuko da, hori dela eta, LH6ko ikasleak Eltziegotik konzientziazio mezuak ipini dituzte herriko kaleetan!.
Con motivo del día del medio ambiente que se celebra el 5 de junio, hoy los alumnos y las alumnas de 6 de primaria han puesto mensajes para la concienciación por el pueblo de Elciego.





Comentarios